tisdag 7 januari 2014

Vardag igen

 IMG_8650 IMG_8650
Nya lampan på fina byrån med alla bebisgrejer i.

Då var det vardag igen och Andreas har börjar jobba som vanligt. Vilket betyder att jag kommer vara ensam hemma de flesta eftermiddagarna och kvällarna. Men jag ska se till att hålla mig sysselsatt. Jag skulle bland annat behöva sortera och rensa i klädkammaren.

Igår storstädade vi lägenheten och plockade bort alla julsaker. Det känns alltid så skönt att göra det. Det känns ljusare och fräschare igen. Visst är det supermysigt när man, lagom till första advent, plockar fram allt och pyntar. Men en månad senare är ju julen över, jag har tröttnat och börjar längta efter våren (och bebis). Men innan dess ska vi bland annat hinna med att fira Susannes examen, och en semestervecka i Sälen. På lördag är det planeringsdags tillsammans med hela gänget som ska dit. 10 vuxna och 6 barn blir vi. Och vår lilla plutt i magen såklart ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar