onsdag 8 januari 2014

Sovrummet

Jag känner att jag skulle vilja piffa upp sovrummet lite mer. Vi var ju inne på att köpa en sänggavel men har nu bestämt oss för att inte göra det. När vi väl flyttar kommer vi istället ganska snart köpa en ny säng och vill då förmodligen ha en annan sänggavel.

Jag tänkte i alla gall köpa lite fina prydnadskuddar, och jag funderar även på en sängkappa. Förmodligen blir det antingen någon tavla eller ett fint väggord ovanför sängen också. Men vi väntar med det tills spjälsängen är på plats då vi kommer behöva skjuta efter vår säng och sängborden en bit för att få plats. Tror dock det är bäst att jag lugnar mig lite med shoppingen tills vi köpt klart allt till bebisen. Vi är ju inte direkt höginkomsttagare nu när jag går hemma…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar