tisdag 22 oktober 2013

Julpynt

 
Denna söta ljusbrickan för värmeljus slank ner i varukorgen när vi var på Rusta i Växjö. Endast 49,90 kr och dessutom 15% rabatt eftersom lillasyster jobbar extra där. Nästan gratis ju! Årets första julpynt är alltså inhandlat! Och på torsdag är det två månader kvar till julafton ♥

Nu när vi flyttat till en ny lägenhet vill vi (jag) gärna byta ut lite av det gamla julpyntet och köpa lite nytt. Så när vi ska till Ullared ska jag inte bara besöka bebis/barnavdelningen, utan såklart även spana in julutbudet. Mys!

Jag har verkligen redan börjat få lite julmysstämning och är sugen på att börja äta lussebullar, dricka glögg, lyssna på julmysig och titta på julfilmer! Men jag får hålla mig till november så vi i alla fall har passerat Halloween och Allhelgona helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar