fredag 27 maj 2011

Äntligen fredag!

Jag hade faktiskt fredagskänsla redan igår och trodde verkligen det var fredag ett par gånger. Därför känns det extra skönt att det är fredag på riktigt idag. Ikväll blir det bara fredagsmys. Älskling bakade en kladdkaka i förmiddags innan han skulle till jobbet. Den står i kylen nu och blir sådär god som dom blir när dom "stelnat". Så den får vi njuta av ikväll.


Dagen har jag mestadels spenderat med plugg. Känns som jag börjar få ganska bra koll nu. Jag har ju måndag på mig också så det känns bra. Sen på tisdag har jag min sista skoldag någonsin! Underbart! Eller nej, så underbart är det inte för vi ska ha examination på förmiddagen och tenta på eftermiddagen. Men efter det, när jag sitter på tåget på väg hem, gud så skön känsla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar