fredag 18 juni 2010

Ledighet och lyxshakes

Förlåt för min frånvaro. Jag har ingen ursäkt eftersom jag har varit ledig hela veckan och nästan bara slappat. Det kanske är just därför. Jag tog helt enkelt ledigt från allt och det var förbannat skönt! Inga måsten, inga krav, inget dåligt samvete.

Jag känner på mig att det kommer bli lite sisådär med uppdateringar i bloggen under sommaren. Dels för att jag kommer jobba mycket i juli och augusti och kommer förmodligen inte ha så mycket att skriva om då. Jag lovar att jag i alla fall ska skriva då det händer något, då jag hittar på något kul.

I onsdags var jag förresten i Växjö. Följde med Susanne dit eftersom hon skulle på en jobbintervju. Det var en trevlig roadtrip. På hemvägen körde vi i driven på Max och beställde två lyxshakes. En jordgubb och en choklad som vi delade på (drack halva var). Herreguuud så goda dom var!!!

Rekommenderas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar