måndag 14 juni 2010

Ledig vecka?

Det var ett par dagar sen jag skrev sist. Jag har inte gjort något speciellt, mest bara jobbat. I torsdags var jag och Sandra hos Malena och Tobbe och tittade på nya huset. Trots att det inte var möblerat var det verkligen jättefint! Jag längtar så himla mycket tills jag och Andreas ska flytta till något större. Hoppas vi kommer kunna flytta till ett hus, annars får det väl bli radhus eller en större lägenhet så länge.

Denna veckan har jag inget jobb alls inbokat. Jag är dock ganska säker på att dom kommer ringa minst en dag...

Kan sommaren komma tillbaka någon gång?! Det räcker inte med bara 15-18 grader! Jag vill ha minst 20, helst 25-30, klarblå himmel och massa sol!
.
Det ser inte så lovande ut. Hoppas juli blir (mycket) bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar