lördag 19 juni 2010

Bloggar

Blogg jag läser först:
Vänner och bekantas.

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst:
Oj jag vet inte. Jag är väldigt nyfiken så jag brukar klicka mig in på i princip alla bloggar jag hör talas om. Det skulle väl vara politikernas bloggar i så fall. De har jag aldrig läst.

Kändisblogg jag följer:
Vet inte hus pass känd hon är men Egoinas följer jag. Sen brukar jag ibland klicka mig in på Kenzas, Blondinbellas, även Carolina Gynnings och andra mer kända, men jag följer dem inte dagligen.

Mest kända bloggare jag sett IRL:
Egoina! Två gånger :)

Första bloggen jag började följa:
De första jag läste (för ca 3 år sen) tror jag var Stina-Lee, Kenza och Blondinbella

Bloggare jag beundrar och varför:
Min favoritblogg just nu är Jannis. Jag beundrar henne för att hon är en vacker och stark tjej med båda fötterna på jorden. Hon verkar vara en fantastisk mamma, vän och människa överhuvudtaget!

Fördelar jag fått tack vare bloggen:
Den största fördelen är att bloggen är som en dagbok. Att kunna se (flera år) tillbaka om läsa allt jag gjort känns fantastiskt. Det var nog en av anledningarna till att jag började blogga, som en dagbok för framtiden!

Då hatar jag att blogga:
Jag hatar aldrig att blogga. Men det är frustrerande när jag har suget och verkligen vill skriva men inte kommer på något att skriva om.

Då älskar jag att blogga:
När jag får respons på det jag skriver, fina kommentarer och söta komplimanger.

Person som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet:
Den som kommenterar mest är mamma. Och även min lillasyster.

1 kommentar: