måndag 2 juni 2008

Helgen flög förbi

Helgen har varit underbar! Underbart väder, varmt och soligt! Sommar!

I fredags kom ju Susanne hem från resan och självklart var hon brun som en pepparkaka. Jag och Andreas var hos mamma, pappa och Susanne på kvällen och åt middag. Det blev grillad fläskfilé. Mycket gott! Tyvärr glömde jag fota under kvällen :(
Jag fick fina presenter av Susanne. Dessa har jag däremot fotat:

Två klänningar.

Coolt mönster va? :)

Också fint mönster.

Tre par örhängen, fyra armband och en fin sjal.

Två linnen, ett med fake Lacostemärke.

Söta flipflops. Jag som behövde nya, perfekt! :)

I lördags var jag och Andreas på Väla med mamma och Susanne. Jag köpte ett par shorts i storlek 36! Jippi :) Förra sommaren hade jag typ storlek 40 (!) Usch! Under vintern/våren har jag haft 38, men nu fick jag på mig en 36a! :) Dom sitter liiite för tight, men målet är ju att några kilo till ska bort, så då kommer dom nog sitta perfekt!
En annan kul grej var att jag prövade ett par tunna sommarbyxor som jag köpte förra sommaren och dom är alldeles för stora nu! Det är så kul när man upptäcker sånt. Underbar känsla :)

På lördagkvällen tog jag och Andreas bussen in till Höganäs där vi mötte upp med några vänner och gick ner till stranden för att grillade och spelade kubb. Tyvärr glömde jag kameran hemma så det blidde inga foton från den kvällen heller :(

Igår tog vi det bara lugnt på dagen, tvättade och slappade. På kvällen körde jag och Andreas in till Höganäs (igen) för att möta upp mamma, pappa och Susanne. Vi firade Susannes 20-års dag (i efterskott) eftersom hon fyllde år när hon var borta. Vi åt på Kajkanten i Höganäs hamn. Det var jättegott och ett mycket trevligt ställe. Denna kvällen kom jag både ihåg att ta med kameran OCH att fota :)

Grattis Susanne 20 år! :)

Mammsen och pappsen.

Min älskling.

Mor och dotter.

Jag och Andreas.

Min efterrätt. Mycket god!

Andreas efterrätt.

Solnedgång i hamnen i Höganäs.

Black and white! ;)

Söta syster!

Nu är klockan mycket och jag är väldigt trött så nu är det sängen som gäller. Var ute och gick en lång runda med Sandra och Kim ikväll. Det var jätteskönt, och riktigt härligt väder. Det har varit underbart väder hela dagen idag. Över 25 grader och sol. Inte illa! Hoppas det håller i sig resten av sommaren ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar