onsdag 28 maj 2008

Vart tar tiden vägen?

Det finns för få timmar på dygnet! Tiden går för fort! Jag hinner inte med! Jag hinner inte göra allt jag vill och borde! Framförallt har jag ju nästan aldrig tid att uppdatera här! Jag önskar jag kunde skriva här flera gånger per dag, eller i alla fall en gång, men jag hinner verkligen inte. All tid går åt att jobba, träna och försöka ha det hyfsat fint och rent hemma.

I måndags var jag på ett Mary Kay-party (hudvårdsprodukter) hos Sandra. Det var trevligt och även lärorikt. Jag köpte ett "paket" med fem produkter i, och då fick man en extra på köpet. Det är verkligen jättebra produkter, dock rätt dyra! Men jag kommer ju få en hy som mår bra och ser bra ut, jämn och fin, det tycker jag det kan vara värt nån gång. Kommer troligtvis inte fortsätta köpa produkterna när de tagit slut eftersom jag förmodligen kommer vara student då... Men det är kul att ha prövat dem en gång i alla fall. Kanske jag fortsätter någon gång i framtiden.


Idag har jag jobbar, tränat, duschat, ätit, betalat räkningarna, och nu sitter jag här. Ja det är allt jag hunnit göra idag. Från när jag steg upp 06.45 i morse tills nu. Önskar jag hade hunnit rensa och fixa i bokhyllan och lite lådor, men det hinner jag inte. Det får bli imorgon efter jobbet.

På fredag kommer Susanne och Lisette hem! :) Det har redan gått fyra månader! Ja jag säger ju att tiden går för fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar