fredag 30 november 2007

Helg igen!

Då var det fredag och helg igen! Gud vad tiden går fort! och imorgon är det redan 1:a december! Snart är det jul! Fast denna julen kommer jag mest bara jobba :( 21:a, 22:a, 23:e, 24:e och 25:e. Sen är jag ledig en liten dag. Det är den första julaftonen (och födelsedag) jag jobbar. men men.. nån gång ska väl vara den första? och bra betalt är det ju! Ska även jobba nyårsafton. Fast "bara" 6-14, sen ska jag hem och sova så man orkar vara vaken till tolvslaget! ;) Tyvärr vet jag inte än hur jag kommer jobba den 1:a januari.. men jag hoppas verkligen dom är snälla mot mig. Jag ska ju trots allt jobba hela julen!

Imorgon ska jag till Köpenhamn med min kära vän Sandra! :) Det ska bli riktigt mysigt! Vi ska shoppa, äta gott och kanske ta en sväng på Tivoli. Hoppas vi får bra väder!
På kvällen ska jag på Lars Winnerbäcks konsert! Det kommer bli underbart! :)
På söndag är detju första advent och julskyltning. Sen ska jag och Andy baka lussebullar! Mums! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar