måndag 3 december 2007

Första advent

Jag och Sandra på tåget

Köpenhamn!

Lite suddig bild på "Lasse"

Lars Winnerbäck när han är som bäst! :)

Jag köpte en T-shirt. Fin va? :)

Har precis kommit hem från att ha varit och simmat med Susanne. 40 längder simmade vi. Det känns i kroppen. Kommer sova gott i natt :) Det är så skönt med motion och känslan efteråt!
Då var den lediga helgen slut då. Måndag igen. Det är helt sjukt vad tiden går fort! Särskilt mina lediga helger. Jag hinner ju inte vila upp mig ordentligt! När man väl är ledig vill man ju hitta på saker, så jag är upptagen typ hela tiden och hinner inte slappa. Fast det är ju värt det ;)
Första advent har det ju också varit! Mysigt att få tända det första ljuset och dricka glögg :)

En sammanfattning av min helg:
I fredags kväll gjorde jag inget speciellt. Bara lite myspys med Pandy i soffan till Idol. :)
I lördags steg jag upp tidigt och åkte buss in till HBG för att möta upp med Sandra. Vi tog sedan båten över till Helsingör och vidare med tåg till Köpenhamn. Vi hade en jättetrevlig och mysig dag! Lite otur med vädret bara. Det var kallt och regnade lite då och då. Men vi var ju mest inne i affärer så det gjorde inte så värst mycket. Vi kom dit vid 11.30 och åkte hem kl 17.00, så det blev en heldag :) Sandra shoppade loss! Hon köpte flera julklappar! Jag hade inte så många att köpa till.. så det blev bara en liten klapp till Andreas, plus någar småsaker till mig själv! :) Tillbaka i Sverige och Helsingborg väntade Andreas på mig. Vi körde direkt till GA-hallen för en konsert med självaste Lars Winnerbäck! :) Den var självklart jättebra och han var lika fantastisk som vanligt! Här kan ni som är intresserade läsa en recension: (Han fick betyg 4/5!) http://hd.se/noje/2007/12/02/kaera-aaterseenden-med-winnerbaeck/
I går, söndag, sov vi länge! Sen tog vi bilen in till stan och gick en liten sväng och tittade på julskyltningen. Det var inte mycket dom hade att komma med, och kallt var det! Vi gav upp rätt snabbt och körde till Maxi och handlade istället! :p När vi kom hem bakade vi lussebullar! :)

Nu orkar jag inte skriva mer. Ska dricka en kopp te och äta en apelsin, sen blir det sängen!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar