söndag 25 november 2007

Fest på Kullagårdens Wärdshus







Jag tänkte börja med att berätta lite om gårdagen. Vi åt jättegott och Andreas fick mycket beröm för den goda maten han lagat. Jag blir så stolt! :) Till förrätt åt vi rökt lax med pepparrotscheesecake. (Tyvärr glömde jag ta kort på den). Till huvudrätt åt vi lamm med en potatiskaka och basilikasås. Jättegott! Efterrätten var passionspannacotta med hallonsås. Supergott det med! Jag har världens duktigaste pojkvän! ;) Och inte nog med detta; vi fick gratis vin och öl till! Det är farligt! Jag drack vin... och det blev kanske något glas för mycket.. men kul hade jag iaf! :) Efter maten hade dom hyrt in en DJ. Han spelade en massa bra låtar! Gamla godingar och nya hits. Vi dansade i flera timmar! Jag fick t.o.m. Andreas att dansa med mig och det verkade som även han tyckte det var kul. Vid 02.45 var vi trötta och jag hade rätt ont i fötterna, så vi tog en taxi hem tillsammans med Agge och Peter som också bor i Höganäs.

Idag har jag bara slappat och tittat på film. Vi vaknade vid 12, inte särskilt bakis, men trötta och sega. Åt mackor och te och tittade på film. Vid 17 blev Andreas upphämtad av sin familj, dom skulle på släktträff hos hans mormor som fyller år. Jag hade fått följa med om jag ville, men jag orkade inte. Jag är så slö idag och dessutom så orkar jag inte sminka mig och sånt skit! :p

Imorgon ska jag jobba igen. Måste upp tidigt! :( Fast sen är jag ledig på tisdag. Så skönt! Då ska jag julpynta och kanske baka saffransskorpor och pepparkaksmuffins. Låter mumsigt va? :)
Nu ska jag ladda upp lite bilder från gårdagen.

1 kommentar:

  1. Men Anna! Du måste vara lite mer flitig att uppdatera din blogg! Ingenting på 4 dagar nu, går ju inte för sig =). Kram

    SvaraRadera