söndag 15 februari 2015

Snart flyttar vi!

Hoppsan! Över en vecka sedan jag skrev sist. Under veckan har vi hunnit med ett besök på biblioteket med mammagruppen. Ellen fick en bok, ett lånekort och vi fick information om alla aktiviteter dom har. Jag visste inte att det fanns annat att göra där än att låna böcker. Så det var ju roligt!

I tisdags var vi på Väla med Sandra och Emilia. Vi lunchade, shoppade lite och fikade. Tur jag hade kvar presentkort från min födelsedag och jul! Det finns ju så himla mycket fint överallt nu tycker jag. Både kläder till Ellen, mig själv och även till hemmet!

I fredags var mamma och pappa hemma hos oss på kvällen och passade/lade Ellen medans jag var på bio med tjejerna och såg Fifty shades of Grey. Efteråt gick vi till Bara Vara för drinkar och eftersnack. Mycket trevligt! Det är ju inte så ofta man är ute nu för tiden…

Igår var det ju Alla hjärtans dag. Andreas körde och köpte frukostbullar till oss på morgonen och kom även hem med en bukett rosor och en ask med chokladpraliner från Chocolatte ♥ Mums så goda dom är! Ellen fick en present hon med; maracas. Och det var ju såklart väldans roligt att skaka på dom när det låter så kul.

20150214_181226 20150214_111025

Idag har vi varit på babysim och sedan en sväng hos mamma och pappa. Nu gläds vi åt att denna veckan lider mot sitt slut för imorgon får vi äntligen nycklarna till vår sprillans nya lägenhet!! Det stora flyttlasset går inte förrän på lördag. Men det blir lite under veckan också. Så mycket vi hinner med!

1 kommentar: