onsdag 1 oktober 2014

Oktober


Första oktober idag! Vart tog september vägen?
Vår oktober är ganska fullspäckad. Varje helg är uppbokad. Och imorgon ska vi ha första middagen med landstema tillsammans med tjejerna. Sandra är först ut och hon fick USA. Ska bli spännande och trevligt!

I helgen ska vi iväg lördag-söndag. Vad vi ska göra är hemligt eftersom det är Malin och Viktors bröllopspresent.

Nästa helg fyller Andreas 30 år och vi ska ha fest för honom på lördagen. Mycket av nästa vecka kommer därför gå åt till att planera, handla och förbereda. Vi ska dessutom ha fika hemma hos oss på söndagen. Tårtbakning står på schemat!

Näste helg igen ska vi köra till Växjö och hälsa på Susanne och Micke. Jag hoppas på en massa mys, god mat och någon härlig höstpromenad också!

Sista helgen i oktober ska jag och Andreas iväg på en liten romantisk weekend bara han och jag. Det är min 30-års present till honom och han har ingen aning om vart vi ska eller vad vi ska göra. Bara att vi ska vara borta en natt. Det ska bli supermysigt!

Jag borde boka en frisörtid också. Men jag har faktiskt inte råd att lägga pengar på det nu. Det kostar en del att ha 30-årsfest och åka väg på två "weekends". Nej det får vänta till november eller december. Innan jul i alla fall! Så får Andreas betala julklapparna! Haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar