måndag 31 mars 2014

Världens bästa helg!

Jag har haft världens bästa helg! Underbart väder, en massa kärlek och fantastiska människor ♥ Jag är så himla glad och tacksam över att jag har så fina vänner och familj i mitt liv! Vad vore jag utan er alla?

Vädret har varit strålande hela helgen. Sol och omkring 15 grader varmt! I lördags tog jag och älskling bilden och körde upp till Kullaberg. Där njöt vi av solen och utsikten en stund innan vi körde till Mölle och tänkte köpa glass. Glasskön var tyvärr väldigt lång och långsam så vi beslöt oss för att köra vidare till Höganäs för en fika på en uteservering istället. Vi hann även med ett besök hos mamma och pappa.

På kvällen hade vi bokat bord på Utposten för att prova deras nyhet, Täljsten. Man tillagar själv köttet (oxfilé) på en het sten direkt vid bordet. Flera olika såser, bröd, smör, sallad och både potatisgratäng och pommes frites till! Det var jättegott och mysigt!

Igår blev jag totalt överraskad med en babyshower! Jag blev så himla förvånad då det inte alls var det jag hade väntat mig! Jag kände mig verkligen lurad men så otroligt glad och tacksam! Allt var jättefint ordnat med jättegod fika, gulliga lekar/tävlingar och finaste presenterna! Mitt hjärta svämmar över av tacksamhet när jag tänker på alla som jag tycker så mycket om och som ville vara med för min och bebis skull ♥ Ni är BÄST! (Det kommer ett inlägg med bilder senare).



1 kommentar:

  1. Visst var det en härlig helg med underbart väder! Lite sol gör så mycket :)
    Och vad roligt med babyshower! :)

    SvaraRadera