söndag 23 februari 2014

TGIF och Joe Labero

Då var det söndag och ännu ett par dagar har hunnit passera.

I torsdags kväll var jag och Malena hos Sandra och Emilia. Vi åt spagetti och köttfärssås och bara pratade bort ett par timmar. Vi konstaterade bland annat att denna sommaren kommer bli/är fullproppad med en massa skoj! Nästan varenda helg finns det (redan) något trevligt inplanerat. Helt sjukt! Men jag ser verkligen fram emot allt vad denna våren och sommaren kommer bjuda på!

I fredags var jag på Väla med mamma och Susanne (som varit nere på besök ett par dagar). Efter lite shopping och en fika körde vi till Marielle och Liv en stund för att säga hej. Sedan följde jag med till Höganäs och var där hela kvällen.

Igår var Susanne här ett par timmar på dagen då både mamma och pappa jobbade. På kvällen körde jag och Andreas ner till Malmö och åt en supergod middag på TGI Friday’s. Kan starkt rekommenderas! Vi blev båda lite förvånade över hur god maten var. Och desserten! Jag säger bara oh my god!

Efter att ha blivit väldigt mätta och belåtna var det dags för show med Joe Labero! Andreas hade fått biljetterna av mig i julklapp. Det var en häftig show med en bra blandning av stora nummer med hög musik, sprutande eld m.m. och mindre trick där han visar upp sin fingerfärdighet. Även en del humoristiska inslag fanns med, och mycket publikkontakt. Helt klart sevärd!

3 kommentarer:

  1. Omg så gott det såg ut! Tack för tipset :-)

    SvaraRadera
  2. Mmmmmm....det vattnas i munnen 😋 Får man kanske åka ner och prova TGI, har ju inte provat det i Sverige. Kram

    SvaraRadera
  3. Guuud så gott!!!
    Var där i somras och åt,blev dock lite besvikna

    SvaraRadera