fredag 20 december 2013

Sista dagen

Fredag! Sista jobbdagen för mig innan lååångledigheten börjar. 1,5 timme kvar innan jag säger tack och hej.

Det ska verkligen bli skönt med ledighet nu. Både jag och Andreas längtar efter det. Vi planerar mycket mys och en del roligheter också. Vi ses ju inte jättemycket i veckorna då han jobbar i Malmö och dessutom jobbar eftermiddagar och kvällar, samt varannan lördag. Jag sover när han kommer hem och han sover när jag åker till jobbet...

Fick precis besked om att vår julmiddag med gänget som vi skulle ha imorgon kväll blir inställd. Alla dessa sjukdommar alltså! Så trist! Men kanske att vi kan få till en träff i mellandagarna istället. Vi vill ju gärna hinna ses en sista gång på detta året och önska varandra ett gott nytt år! Hoppas hoppas!

Nej nu ska jag göra ett sista ryck och se till så jag hinner avsluta allt. Sedan ska jag direkt till Maxi och handla inför mitt födelsedagsfirande på söndag. Måste även komma ihåg att köpa Bingolotter till uppesittarkvällen på måndag. Tradition ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar