fredag 11 oktober 2013

Happy friday


Man kan ju inte göra annat än älska fredagar! ♥

I helgen ska det städas, handlas, bakas och fikas hemma hos oss. Födelsedagsfika för Andreas på söndag. Och om jag får tid och ork över ska jag ta tag i förrådet också. Det finns många lådor där med saker jag inte vill ha kvar, som det står "säljas" på. Alltså har jag tänkt att försöka sälja det och tjäna en extra slant. Måste ju bara ta tag i att fota och lägga upp annonser osv.

Igår köpte jag mitt första par mammabyxor. Det blev ett par vanliga svarta, superstrechiga jeans med hög mudd. Väldigt sköna! Bra pris också, endast 199 kr! Jag tror jag ska köpa ett par blå också. Det kan ju vara kul att ha något annat än svart på underkroppen ibland.

Angående vinterjacka så har jag bestämt mig för att vänta några veckor till och se hur mycket jag växer och går upp i vikt. Det är ju svårt med storlekarna nu när kroppen ändras hela tiden så det känns smartast att avvakta. Tack till er som lämnade kommentarer med era tips och råd!

Ps. Exakt en månad kvar till RUL idag! ♥

2 kommentarer:

  1. Ja du gör rätt i att vänta. Det ska jag med. Jag e ju i vecka 29 nu i jag har hört att det ät nu efter vecka 30 chocken kommer ;-) alla kilona flyger på en å hela en själv blir en river horse ;-) så som hon tjejen skrev så ska man nog vänta tills man faktiskt behöver den. Kommer jag ens behöva nån? Jag åker bil varje dag till jobb. Ja jag får se :-)

    SvaraRadera
  2. Jag köpte Mama Treggings på H&M i svart och jeans vilket var billiga och sköna. Men dom tappar färgen jättesnabbt, haft dom 2 månader nu och dom är ingen höjdare färgmässigt..dom är helt urtvättade. Varning nr 2 :p

    SvaraRadera