onsdag 16 januari 2013

Jobb och träning

Ja det är vad mina vardagar består av nuförtiden. Jobba, äta träna, sova... Men så länge jag mår bra och trivs på jobbet klagar jag inte!

Idag har jag fått börja känna på en del av mina framtida arbetsuppgifter. Måndag och tisdag bestod mest av info och intro, men idag fick jag lägga ut en annons där jag står som kontaktperson. Så nu har telefonen börjar ringa och ansökningarna trillar in. Det är både roligt och spännande!

Trots att det tar på krafterna så har jag inte låtit träningen lida! Nej jag och Sandra har tränat måndag, tisdag och idag. Det blir kanske ett pass imorgon också, beror lite på hur min hals mår. Har nämligen fått lite ont så det kan vara en förkylning på ingång. Jag varken vill eller kan vara sjuk nu så jag hoppas jag slipper!

1 kommentar:

  1. Kämpa på gumman!!;)
    Så glad för din skull..kul att du trivs och skönt att komma ut i arbetslivet igen!
    Massa kramar

    SvaraRadera