måndag 14 januari 2013

En ny period

Idag började en ny period i mitt liv och det känns toppen! Jag började ju min praktik på Lernia idag och jag stortrivs redan! Jag har ju än så länge endast hunnit med att få lite introduktion och information, men jag är säker på att detta är ett arbete som kommer passa mig jättebra! Hoppas nu bara att allt går vägen, att de tycker om mig, att anställningsstoppet upphör och att de får lov att att anställa mig.

Helgen som gick blev också bra! Vi skulle ju till Rydebäck på lördagsmys men det blev middag och vin på Maria Park istället. Sandra och Chrille bjöd (som inläggen nedan visar) på både gott 400 kronors vin och champagne. Vid midnatt bestämde vi oss även för att ta oss ner till stan. Det blev alltså en spontan utgång på Sirocco där det blev några timmars dansande till en massa bra musik!

Igår var vi alltså lite bakis här hemma. Efter 6-7 timmars sömn var det dags att stiga upp och se till så lägenheten var klar inför den öppna visningen vi hade kl 13.00. Tyvärr gick den inte speciellt bra. Bara en person som kom och hon var inte speciellt intresserad. Det känns lite tråkigt att det ska vara så segt! Men men, vi har ju än så länge ingen brådska med att få lägenheten såld. Så det är väl bara att vänta och hoppas...

Om en timme blir jag upphämtad av Sandra. Det är dags för veckans första träningspass. Ja efter denna helgen behövs det verkligen! Jag kan ju säga att jag inte har speciellt höga förhoppningar inför vägningen på torsdag. Nu har jag ju i och för sig ett par dagar på mig att "rätta till det", så vi får väl se när det är dags.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar