måndag 29 oktober 2012

Tråkig blogg

Jag önskar verkligen att jag var bättre på att blogga och att jag hade en massa roligt att skriva om. Tyvärr så har jag inte det, eller jag har inte mycket till lust och motivation just nu. Jag ska och vill bättra mig!

Helgen som gick var bra. Fint men kallt väder, men det är ju bara att klä på sig! Annat är det idag. Grått och regnigt. Då är det inte lika kul att gå ut på promenader med Lady. Dom blir inte riktigt lika långa om vi säger så.

I lördags var det marknad i Höganäs och jag och Andreas var där. Tyvärr måste jag säga att jag blev lite besviken. Allt är ju så dyrt! Ska inte marknader vara billiga? Dom flesta har ju samma priser som i butikerna. Då åker jag hellre till Ullared och fyndar där istället! Nog för att det inte är så jättebilligt där heller längre.

IMG_4533 IMG_4534

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar