måndag 10 september 2012

Rundade naglar

Idag var jag och fixade nya naglar hos Robertina. Hon sa att hon ville prova göra rundade denna gången eftersom jag har en förmåga att pilla och gnaga lite på sidorna (gamla nagelbitarvanor). Jag har alltid varit lite emot att ha denna formen men jag måste säga att jag tycker det blev snyggt. Dessutom kortade hon ner dom så nu är det bara min naturliga nagel hon har förstärkt. Och nu hoppas vi alltså på att det kan få fortsätta så. Det känns faktiskt skönt med kortare naglar.

IMG_4202

Ikväll har jag och Sandris varit ute på en lång promenad. Det har varit sommarvärme här idag, uppemot 25 grader, så vi ville passa på ikväll när det var så skönt ljummet ute. Snart kommer höstkylan för att stanna och då blir det nog inte lika mycket promenader.

Jag måste bara säga att jag och Sandra har inte direkt dom bästa lokalsinnena… Vi bara gick och hade nästan ingen aning om vart vi var och helt plötsligt var vi tillbaka där vi hade gått innan - “hur hamnade vi här igen?”. Hahaha! Ibland är vi inte riktigt okej i våra huvuden. Vi skyllde på att det är svårare att se när det är mörkt ute… typ…

Nu ska jag slappa lite i soffan och vänta på att Andreas ska komma hem från jobbet.

1 kommentar:

  1. Hahaha...slog på GPS o allt ;)
    Men vi får ju se lite av vår kära stad iaf :)

    SvaraRadera