måndag 4 juni 2012

Godmorgon

Jag ville bara snabbt titta in här och uppdatera med veckans vikt. Även om det inte blev mer än 1 kg denna vecka är jag såklart mycket nöjd! Jag kan ju inte räkna med stora minus varje vecka och allt över -0,5 kg är jättebra tycker jag! Alla minus är ju minus! 

Nu kommer snart en flygtaxi och hämtar upp mig och kör mig till flygplatsen. Jag ska nämligen flyga till Stockholm idag och gå en liten utbildning i två dagar. Alla som ska jobba på Systembolaget i sommar ska gå den. Så det blir en natt på hotell också. Dessa två dagarna i Stockholm blir ju en liten utmaning när det gäller maten. Vi får se hur bra jag lyckas hålla mig och inte falla för alla frestelser. Jag ska i alla fall göra mitt bästa! 

1 kommentar:

  1. Grymt inspirerande !:) Blir att följa dig! Bra jobbat med din viktresa! Imponerande!!

    Följ gärna min blogg också på blogkeen och bloglovin:) Skriver om LCHF och träning och min viktresa !:)

    http://christofferstraning.blogspot.se/

    Ha det bäst!

    SvaraRadera