söndag 3 juli 2011

Jonstorps marknad

Usch vad det är varmt, kvavt och fuktigt! Jag sitter här med fläkten på och visst, det hjälper  lite men vi skulle haft en AC istället. Jag tog en dusch för ett tag sedan men jag känner mig redan äcklig igen. Blir svettig så fort jag rör på mig känns det som. Nej nu ska jag sluta klaga för jag har det faktiskt hellre såhär än vinter och svinkallt!

Igår var vi på Jonstorps marknad. Den brukar vara rolig, stor med mycket folk, men igår var det väldigt dött och trist. Vilken besvikelse! Antar att marknader över lag inte är lika populära längre eftersom dom faktiskt inte är särskilt billiga jämfört med butikernas priser. Förr var det ju lite det som var charmen. Synd tycker jag.

Idag slappar jag mest och laddar upp inför en ny arbetsvecka. Tror jag ska roa mig med några avsnitt av The Hills.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar