måndag 17 januari 2011

Måndag

Då var det måndag igen och en ny vecka. Det har varit en ganska intensiv dag idag på praktiken. Känner mig trött i huvudet. Det händer mycket nu och min kalender börjar bli ganska fullbokad med alla människor vi ska hinna träffa och få information av, gruppvägledningar, enskilda samtal och lite annat. Men det är kul och jag lär mycket! Synd bara att jag inte kan vara helt ledig när jag kommer hem på kvällen eftersom det är en del som ska förberedas inför gruppvägledningarna m.m.

Snart ska jag se till att få i mig lite mat innan det är dags att promenera ner till Xtravaganza eftersom gruppträffarna drar igång ikväll igen, (fast bara 2 träffar i månaden nu). Efteråt ska jag träna ett pass i gymmet innan jag promenera hemåt igen för att duscha och sedan sova. Ja så ser min kväll ut denna måndagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar