måndag 11 oktober 2010

Ny vecka

Då var ännu en helg över och en ny vecka väntar. Jag har precis tränat 30 day shred med Jillian och jag måste säga att jag tycker jag börjar känna mig starkare och orkar mer i vissa övningar. Känns såklart jättekul och motiverande att se resultat redan efter bara sex gånger!

Förresten, hur går det för er som antog min oktoberutmaning? Såhär ser det ut för mig:

9/50 km ska promenaras/springas/cyklas/simmas.
4/10 träningspass ska utföras.
1/2 yoga/meditations/avslappnings-pass ska utföras.
4,5/20 minuter sammanlagt i plankan. (0/10 min på tårna).
100/200 armhävningar, på knä eller tå.
100/200 situps.
75/200 knäböj.
75/200 höftlyft.

Jag känner mig hyfsat nöjd. Ligger något efter på kilometrarna bara. Men det ska bättras på rejält i veckan kan jag lova! Hoppas det fina vädret håller i sig!

Nu ska jag duscha, göra mig klar och äta lunch. Sedan ska jag gå bort till Arbetsförmedlingen för att försöka få tag på intervjupersoner till mitt examensarbete. Önska mig lycka till! :)

1 kommentar: