söndag 10 oktober 2010

Födelsedagsfika

Vi har precis bjudit på födelsedagsfika hemma hos oss. Jag hade lagt upp fikat så fint på mitt nya kakfat och jag glömde såklart ta kort på det innan alla började äta av det goda! Nåja, jag får väl bjuda på lite bilder på resterna i alla fall:

 
Vaniljcupcakes och chokladmuffins med minimarshmallows och vit choklad i.

 
Jag unnade mig faktiskt en av varje. Det var det värt!

 
Dessa söta ljusen hade jag stuckit ner i några av cupcakesen. Söta va? :)
Nu ska vi gå ut och ta en höstpromenad i det fina (men kalla) vädret innan vi klockan 19.00 ska infinna oss på restaurang Mento för att äta deras goda grillbuffé. En oändlig blandning av grillat kött, såser, grönsaker, sallader, röror, salsor, potatisar & alltid en soppa...

1 kommentar:

  1. Tack för god fika! Tyckte chocklad muffinsen med machmallows eller hur det nu stavas...var godast. Köket har blivit jättefint verkligen. Bra jobbat!! Ses på torsdag./ mama

    SvaraRadera