tisdag 5 oktober 2010

Min träning

Jag glömde väga mig i morse så tyvärr blir det ingen viktuppdatering idag heller. (Jag vill väga mig på morgonen innan jag har ätit frukost). Ska försöka komma ihåg det imorgon!

Idag har jag börjat med Jillian's 30 day shred igen! Äntligen är förkylningen borta så jag kan träna igen! Nu är målet att jag ska träna level 1 måndag-fredag under hela oktober. Sen övergår jag till level 2. För övrigt ska jag även träna yoga här hemma och såklart träna både styrka och kondition på gymmet 1-2 gånger i veckan och gå promenader, gärna powerwalks!

Jag är så peppad nu och vill se mycket minus på vågen under oktober och november! December kommer bli lite onyttigare pga. allt gott som hör julen och nyår till och dessutom firar jag min födelsedag också. Jag är med andra ord beredd på att jag troligtvis kommer gå upp lite under december, men jag har lovat mig själv att det inte får gå överstyr och även att träna ordentligt! Nej nu är det nog pratat om december, det är ju bara oktober än så länge! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar