fredag 1 oktober 2010

Friskförklarad!

Jag är frisk! Typ. Jag är lite svag fortfarande och blir lite yr och matt när jag behöver ta i lite (som t.ex. när jag gick uppför en massa trappor på vägen hem från tåget idag). Annars mår jag bra! Okej jag är fortfarande snorig och hostig (kan man säga så?), men det kan ju dröja veckor innan det försvinner helt. I alla fall för mig.

Nu ska jag packa en övernattningsväska och sedan ta bussen till mamma, pappa och Lady. Jag ska nämligen sova över där i natt för imorgon ska vi upp tidigt och köra till Växjö, till systeryster och hälsa på över dagen, samt hjälpa henne flytta. Ska bli så trevligt så!

Ps. Idag är det den 1:a oktober vilket innebär att Oktoberutmaningen är igång! :)

2 kommentarer:

  1. Hoppas du blir bättre snart! :)
    Fint här, tack som frågar. Gör dudå?

    SvaraRadera