torsdag 30 september 2010

Livstecken

Ville bara tala om att jag lever. Jag är fortfarande sjuk, men mår lite bättre idag.

Igår var ett rent helvete! Jag var sängliggande i princip hela dagen. Var bara uppe två gånger för att få i mig lite mat. Men usch vad jobbigt det var. Längesedan jag mådde så dåligt.

Idag har jag varit lite piggare, men har ändå mestadels legat i sängen och tittat på tv och vilat. Jag hoppas jag mår bättre imorgon för jag måste till skolan! Var har introduktion till examensarbetet och det vill jag verkligen inte missa. Det är bara mellan 10.15-12.00 så jag tror nog att jag ska klara det.

Nu orkar jag inte skriva mer. Detta tar på krafterna... Så fort jag blivit frisk och återställd ska jag blogga ihjäl er! Har massor att berätta och skriva om! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar