onsdag 13 oktober 2010

Deutsch

Jag fick en kommentar på tyska:
Wie fühlt es sich eigentlich an, so verzaubernd schön zu sein??
Bist Du Darstellerin oder so noch etwas...?;=0
Halt die ohren steif!!

Trots att jag läste tyska i årskurs 6-9 kan jag väldigt lite så jag använde mig av google för att översätta och fick fram detta:
Hur känns det att faktiskt vara så förtrollande vacker??
Skådespelerskan är du eller något lite...?;=0
Håll hakan upp!!

Här är mitt svar:
Vielen Dank für Ihre freundlichen Worte!
Nein, ich bin wirklich nicht eine Schauspielerin, aber danke für das Kompliment! :)

2 kommentarer:

  1. sv: Det är sant. Jag tycker dock att det är så himla sjukt gott och därför är det svårt att sluta med det för min del. Det är inte bara det att jag är sugen, utan det är för att det är sååå gott. Och frukt hjälper inte för mig, för jag tycker inte om så många frukter. Typ banan, endast grönt äpple (granny smith) och vindruvor, och vattenmelon men det är ju inte säsong för det speciellt ofta. Att tugga tuggummi gör mig hungrig och att borsta tänderna hjälper inte. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till haha :P

    SvaraRadera