tisdag 31 augusti 2010

Underbara läsare!

Ni är verkligen speciella! Eftersom jag har så fina läsare som skriver så snälla ord till mig känner jag att jag ibland måste få lyfta fram er lite extra. Här är ett exempel:

En jättefin kommentar från Malin:

Jag vet inte hur många viktminsknings bloggar jag har tittat i för att få inspiration, men det har inte lyckats. Men nu, halkade jag in av rena turen i din blogg och.. vad ska jag säga TACK!

Det är sådana här bilder jag vill se! Att det finns fler som inte heller får på jeansen man hade för ett år sedan och speciellt att det finns någon som vågar stå för det och peppa.
Jag är så peppad nu att jag verkligen ska ta tag i träningen igen och sluta med allt godis, jag ska börja nu på direkten.

Din blogg är tillagd bland mina favoriter!
Återigen Tack! Kram på dig /Malin 20 Helsingborg.

Svar:
Tack själv Malin för dina fina ord! Jag blir så glad och lycklig av kommentarer som din! Jag vet nu att jag bloggar inte bara för min egen skull, utan även för mina läsa och speciellt läsare som du! Jag blir jätteglad varje gång jag får höra att jag peppar och motiverar er, vilket i sin tur peppar och motiverar mig själv ännu mer! Lycka till med allt Malin! Kram på dig med ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar