måndag 16 augusti 2010

Ullaredsfynd

Gårdgen spenderades i Ullared. Efter ca 7 timmars shoppande (med matpauser) hade jag fyndat en hel del fint, bl.a. detta:


En söt mus till min laptop.



Två orkidéer (fake) till vardagsrumfönstret.



Två väskor, denna föll jag för direkt. Får bli  min skolväska nu till hösten.


 En lila löpare (och fyra tabletter som ej är med på bilden), och en servetthållare.


Nya krukor till köksfönstret. Bara enkla, svarta, fyrkantiga.



En ny diskmedelspumpa.


Innerkuddar till tre fina kuddfodral jag fått av mamma och pappa (från Thailand).

Vad tycks om det lilla ni fick se av mina inköp? Bu eller bä? :) Jag är i alla fall mycket nöjd!

2 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Varje gång man uppdaterar sin blogg så brukar koden man klistrat in försvinna så då får man klistra in den igen bara. Man vet att det blivit rätt när bloggportalsikonen finns med. Hoppas du får rätt på det!

    MVH Juliana

    SvaraRadera
  2. åh jag vill ha den datamusen! ;D

    SvaraRadera