torsdag 12 augusti 2010

Torsdag

Precis hemkommen efter ett 6 timmars arbetspass, 6.00-12.00. Det är riktigt skönt att komma hem såhär tidigt. Nu ska jag lägga mig i soffan och starta en film. Kommer förmodligen somna eftersom jag bara har sovit 5 timmar i natt... Kanske är bäst jag ställer larmet på mobilen så jag inte sover i flera timmar. Känner jag mig själv rätt så finns det en risk för det.

Ikväll ska jag köra med Sandra igen. Annars har jag inga planer. Ska försöka somna tidigt eftersom jag ska jobba både fredag och lördag och ska dessutom upp tidigt även på söndag eftersom vi ska till Ullared. På tisdag får jag äntligen sova ut. Skulle egentligen jobbat då med men snälla Sabina gick med på att jobba det passet åt mig, och jag kommer vara i stort behov av en sovmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar