fredag 4 juni 2010

Modell?

Igår tog kvällen en oväntad vändning! Jag följde nämligen med Marielle ner till Malmö och tog "modellbilder" i en studio. Det var gratis och vi blev sminkade. Om man ville köpa bilder kostade det men jag köpte inga. Det var en kul upplevelse och jag tror jag ska göra om det om ungefär ett år. Då ska jag väga X antal kilo mindre och i alla fall ha finare hår, (inte som nu när det är väldigt slitet eftersom jag inte klippt mig på 5 månader).

Ikväll ska jag och Andreas på bio. Vi ska se den där parodifilmen Kommissarie Späck. Andreas ville tvunget se den så jag hänger med. Han har gått med på att följa med mig på Eclipse så jag får väl göra något tillbaka ;) Jag tycker iofs att parodifilmer kan vara roliga, men blir ibland (för ofta) lite för mycket. Jag ser i alla fall fram emot ett biobesök. Det var ett tag sen sist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar