söndag 6 juni 2010

Helgen

Ännu en helg har passerat och imorgon ska jag börja jobba. Eller jag ska dit och fräscha upp minnet typ. Sen har jag inget pass inbokat förrän den 24:e. Men jag hoppas på att det blir något mer. Särskilt om solen och värmen försvinner...

I fredags var vi ju som sagt på bio och såg Kommissarie Späck. Den var faktiskt okej. Jag skrattade till några gånger och blev lättad över att det inte var en massa "kiss- och bajshumor". Jag hade inte alls höga förväntningar och blev därför positivt överraskad. Andreas däremot hade högre förväntningar och blev lite besviken. Innan bion bjöd han mig på middag på Haket. Myyycket gott och mysigt!

Igår var jag hos mamma, pappa och Lady hela dagen och kvällen och bara slappade. Andreas var också i Höganäs men umgicks med några vänner, spelade fotboll osv. Han kom till mamma och pappa på kvällen och åt tillsammans med oss. Vi grillade fläskfilé och åt jordgubbar till efterrätt! Årets första jordgubbar! Tyvärr var dom ganska smaklösa, men det var gott ändå.

Nu ska vi gå ut en sväng innan Andreas bänkar sig framför tennisen på TV.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar