torsdag 31 december 2009

Nyårsafton!

Då var det den sista dagen på detta året! Ett år som gått mycket snabbt! Det har inte varit ett jättebra år, men ändå helt okej. Lite skojigheter har jag allt hunnit med/haft råd med. Hoppas 2010 blir bättre! Jag ska i alla fall försöka se till så det blir bättre!

Jag mår liiite bättre idag. Jag inbillar mig det i alla fall. Huvudet känns typ som en ballong och jag har lite lock för öronen och känner mig ganska svag. Men men, det är ju bara nyårsafton en gång om året!

Jag och Andreas var och köpte fyrverkerier tidigare idag. Ett måste på nyårsafton ju! Synd bara att det är så dyrt! Annars hade vi ju kunna köpa fler! ;)

Nu ska jag snart börja fixa håret.

Hoppas ni alla får en riktigt festlig kväll, natt och början på det nya året! :)


1 kommentar:

  1. En blogg-nyårshälsning. Kul att du skrev om mitt tele-samtal o det var precis så jag kände det. Vad har hänt.. Det är ju dock inte det enda sättet som vi håller kontakt med varandra det kan ju nästan låta som det. Älskar dej...//mamma

    SvaraRadera