onsdag 30 december 2009

Torsdag

Hej alla fina som klickar sig in på min blogg trots att jag inte skrivit ett riktigt inlägg på snart 10 dagar!

Jag tog visst lite julledigt från bloggen antar jag. Jag fick till och med ett telefonsamtal från mamma igår som lät ungefär såhär:

Mamma: Hej! Hur är det? Är allt bra?
Jag: Ja?
Mamma: Jag blev lite orolig eftersom du inte har bloggat på länge...
Jag: ???

Hahaha :)

Tyvärr så mår jag inte riktigt bra. Igårkväll/natt blev jag sjuk. Riktigt snorig och jag hade nog feber inatt. Idag har jag först legat i sängen till 13.30, sen bytte jag och la mig i soffan till typ nu... Ja jag har med andra ord försökt anstänga min kropp så lite som möjligt så att den ska kunna snabba på och bli frisk till imorgon! Jag mår lite bättre nu så jag tror det funkar. Lite pepptalk från mamma och Andreas har också hjälp till.

Imorgon är det ju nyårsafton! Jag har sett fram emot denna dagen i minst en vecka nu så jag tänker inte låta en förkylning förstöra! Nyårsafton med tema glitter och glam! Festligare kan det knappast bli?!

Vi hörs imorgon innan festen börjar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar