fredag 24 juli 2009

Helsingborgsfestivalen

Jag skulle bara berätta att jag lever. Jag hinner (och orkar) inte skriva eftersom jag bara jobbar och jobbar känns det som.

Det är Helsingborgsfestivalen denna helgen (torsdag-lördag) så det är fullt med liv och folk i stan. Härligt! Igår jobbade jag 6-15, sen var jag och Andreas nere på festivalen hela kvällen med Sandra, hennes syster och grannar. Vi såg på Rix FM festivalen och när Susanne hoppade Bungy-jump! Bildbevis kommer! :)

Idag har jag (äntligen) varit ledig. Min enda lediga dag denna veckan. Jag och Andreas var iväg en sväng på förmiddagen och köpte ett skåp till hallen och en matta. När vi kom hem började jag sätta ihop skåpet, sen kom Susanne och hjälpte till en stund. När vi sedan blev less på det gick vi ner till festivalen. Efter Susanne åkt iväg fortsatte jag bygga ihop skåpet som nu är klart. Jag är duktig! ;) Bildbevis på detta kommer med!

Nu ska jag ner till stan igen, möta upp Sandra, och sedan vandra omkring på festivalområdet i några timmar. Det blir dock inte så sent ikväll eftersom jag ska upp 5.30 imorgon och jobba...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar