söndag 26 juli 2009

Festivalbilder

Äntligen är denna jobbiga vecka över! Det känns som det enda jag har gjort är att jobba och varit på festivalen. Festivalen har varit rolig förresten. Jag har ju varit där alla tre dagarna.

I torsdags gick jag och Andreas ner på kvällen.
Vi började med att äta langos.
Det var gott! (Bilden hamnade på fel håll).
Lite senare ville Andreas ha Pad Thai med kycklingspett. Jag tog en grillad majskolv.

Öldrickande i väntan på Rix FM-festivalen.


Innan vi gick hem åt vi churros med mjukglass och chokladsås. Mums!

Bilderna från när Susanne hoppade Bungy-jump:




Några bilder från igår:

Jag såg ut såhär.


Mys på Hampan.



Malle fick sin efterlängtade langos innan hemgång! :)

Imorgon är jag ledig och städning och tvätt står på schemat. Jippi.

Nu ska jag titta på en film och vänta på att Andreas ska komma hem. Imorgon börjar hans semester så nu ska vi se till att vi hittar på en massa skoj! :) Hoppas vädret blir bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar