tisdag 16 juni 2009

Shoes!

Jag hittade bilder på skorna jag köpte idag. Fast jag tycker inte bilderna gör dom rättvisa. Dom är finare i verkligheten och mycket finare på!



Ja de två första är likadana, fast olika färg då såklart. Dom var så söta, sköna och perfekt höjd på klacken så det fick bli båda två! :) Dom fanns i brunt också men fanns bara kvar i storlek 40, vilket är på tok för stort för mig med mina små 37:or. Annars hade jag säkert köpt dom i brunt också! Haha! Jag är i alla fall mycket nöjd över även det tredje paret, och inte bara eftersom jag fick det gratis (köp 3 betala för 2)!

1 kommentar:

  1. Snygga! Har du fått sakerna du beställde från Ellos än? Fick mitt idag och blev tyvärr besviken på bikinisarna, satt inte alls bra =( så de får åka tillbaka. Men tunikan var jätte söt iallfall =). När åker ni till Barcelona då?

    SvaraRadera