tisdag 16 juni 2009

Oh my!

Vilken dag det har varit! Och en mycket bra sådan! Mer av dessa tack! :)

Den började med att Sandra och jag fick vackra naglar! Sandras kompis syster är utbildad nagelterapeut (eller vad det nu heter) så vi fick dom till ett mycket bra pris! Bilder kommer, kameran är på laddning!

Efter naglarna var klara hoppade vi upp på våra järnhästar (cyklar) för att uträttade lite ärenden. Vi stannade bland annat till hos Skopunkten där vi fyndade tre par skor var. Jag älskar tag 3 betala för 2! Dessutom hade jag ett presentkort på 200 kr, så jag fick tre par skor för 400 kr! Är inte det ett (tre) kap så säg? :) Bilder kommer, kameran är på laddning!

Imorgon ska jag på ansiktsbehandling och färga fransarna och brynen. Ungefär halva priset när det utförs av en elev. Inte dåligt! Detta är dock det sista jag spenderar pengar på på ett tag! Förutom i Barcelona då såklart! ;)

Nej nu ska jag återgå till säsongsavslutningen av Desperate Housewives! Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar