torsdag 14 maj 2009

Effektiv dag, slapp kväll

Har inte fått några bilder från Beyoncé idag heller. Hon är lite seg min syster. Det är nog något släktdrag... ;) Jag läste i alla fall i aftonbladet att hon fick +++++ i både Scandinavium och Globen! Jag kan inte annat än instämma!


Bild från Aftonbladet.


Idag har jag och Moa varit jätteduktiga och fått ganska mycket gjort på vårat fältarbete. Kom hem vid 18, lagade mat och läste en massa bloggar! Har inte gjort så mycket mer ikväll. Tittar lite smått på den andra semifinalen i Eurovision. Det är inte lika kul nu när inte Sverige är med och tävlar, men men, det är underhållning i alla fall!

Imorgonkväll ska jag på sittning med några från klassen. Det är sjukhustema och jag tror jag ska klä ut mig till "sjuk". Ska linda in mig med bandage och plåster och försöka sminka mig så jag ser sårig och blodig ut med blåmärken och annat. Vette tusan hur jag ska lyckas med det...

1 kommentar:

  1. Svar: Jag gör min grahamsgröt ifrån Grahamsgryn som jag köpt på affären, kostar inte många kronor. Det är ett hur enkelt recept som helst. 1 1/25 dl vatten, 1 1/25 dl mjölk och 1/2 dl grahamsgryn. sen salt på det och koka upp =) Jag har kanel och mjölk till. =) Jag tycker det är jätte gott. Om inte annat fruktansvärt nyttigt. =)

    SvaraRadera