söndag 17 maj 2009

Queen B!

Äntligen har jag fått Susannes bilder också. Så här kommer alltså min och Susannes lilla roadtrip till Göteborg för att se Beyoncé live i Scandinavium!


Vi är på väg! Här kör vi ner för Hallandsåsen.

När vi kört halvvägs stannade vi för en glasspaus.

Jag smakade en av de nya Magnum.

Den var god!

Susanne posar framför lilla MJAU som tog oss till GBG.
Eftersom bilens regnr har bokstäverna JAU har jag döpt bilen till MJAU. Fyndigt va? ;)

Solen gick i moln :(

Lite egobilder. Om någon undrar varför jag är vitare runt munnen är det för att jag smörjde in mig med bus kvällen innan, och ja... det fastnade inget runt munnen helt enkelt! Haha :)

Schnyggo!

"Got me looking so crazy right now..."

Härmapa! :)

No hands! No hands!

Antar att hon blev trött på mitt fotograferande...

Hon har pimpat bilen!

Mmmm... choklaaaaaad!

Hej hej!

Ingen kommentar! :)

Det började regna...

Men när vi kom fram till Göteborg och såg Liseberg började solen skina igen!

Balder!

Vi åt pastabuffé när vi kommit fram.

Sen köade vi en liten stund.

Sen var det bara att vänta på Queen B!

"Baby I swear it's Deja Vu"

"Cause my body too bootylicious for ya babe"

"Baby boy you stay on my mind, fulfill my fantasies"


Ska lägga upp några Youtube-klipp från folk som filmat som också var där. Några smakprov...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar