söndag 15 mars 2009

Min lördag

Min lördag blev jättebra! Marielle kom och hämtade mig vid 13, vi körde till en sko-outlet i Höganäs där Marielle köpte ett par snygga stövlar till bra pris! Sedan körde vi till mamma och pappa och fikade. Dessutom fick jag ett par stövlar av mamma! Ja jag fick dom! Riktigt snygga! Hon hade köpt dom på rea för bara nån dag sen. Men gillade dom inte riktigt sa hon. Jag tror dom hade kostat 1100, och hon betalade 400 eller 500. Tyvärr är dom en aning för tajta runt vaden, men förhoppningsvis töjer det sig så småningom. Förresten! Hos mamma och pappa visade termometern på över 10 grader igår när vi var där! VÅREN ÄR ÄNTLIGEN HÄR!

Efter vi varit hos mamma och pappa några timmar körde vi tillbaka till Helsingborg, parkerade bilen hos Marielle, gick ner till Haket och åt en mycket god måltid.


Marielle på Haket med sin mat.


Haha! Jag ser ut att vara dubbelt så stor som Marielle!


Vi skulle ta en fulbild men Marielle föll bort...


Så vi tog en till!

Mätta och belåtna promenerade vi till Hemmakväll och inhandlade godis och läsk till kvällens TV tittande. Sedan gick vi hem till mig och tittade på Melodifestivalen och sedan Twilight. Och ja, det är sant som (nästan) alla säger: det ÄR en bra film, och killen ÄR snygg! :)


Titta vårtecken! Så vackert!

Ja det var i stort sett min lördag det. Idag är det söndag men jag slipper söndagsångest för jag ska inte till skolan någon dag nästa vecka. Tro dock inte att jag är ledig bara för det. Nej jag har lite att plugga och läsa ändå. Idag ska jag på MegaMix! Det är ett 1,5 timmes långt gympapass som leds av fyra ledare. De blandar medel, medelpuls och intensiv! Snacka om tuff träning! Det behövs verkligen efter gårdagens frossande! Love it! :)

Ps. Imorgon ät äntligen dagen här då jag äntligen ska klippa mig och göra slingor! Jag älskar att gå till frissan! Mitt hår är så slitet och tråkigt, så en uppfräschning behövs verkligen! Gissa om jag har längtat? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar