lördag 14 mars 2009

Då och nu

I väntan på Marielle fyller jag i denna:

DU SOM LITEN
1. Vad hette din första bästa vän?
Frajda! (Frida) :)

2. Vad hette din första kärlek?
Oj, vet inte riktigt. Det var kanske Arvid. Annars kan jag erkänna att mellanbrorsan i Hansons (Taylor?) var jag dödligt kär i under en period! Haha :)

3. Vilken var din favoriträtt?
Det måste vara fondue

4. Vilken var din favorit färg?
Är inte säker, men blått kanske.

5. Vart bodde du?
Född och uppvuxen i Skellefteå.

6. Vad tyckte du var det bästa som hänt?
Vet inte. Ena dagen var jag överlycklig för jag fått chans på någon pojke, en annan dag kunde jag bli överlycklig för att vi skulle äta middag på Frasses eller Max…

7. Vad tyckte du var det värsta som hänt?
Jag hade en väldigt bra uppväxt, så jag kan inte komma på något hemskt som hänt.

8. Ville du bli när du blev stor?
Jag ville jobba i en kiosk! :) Godisgris som jag är trodde jag att man fick äta så mycket godis man ville!

9. Vilket godis tyckte du bäst om?
Jag minns ”Kiosk-piraten”. Dom hade bäst lösgodis! Annars var alla 50 öres-tuggummin en stor favorit. Särskilt Bugg och Jenka! :)

NU
1. Vad heter din bästa vän?
Sandra är den av mina vänner som vet mest om mig och den jag umgås mest med, så Sandra är mitt svar.

2. Vad heter/hette din senaste kärlek?
The love of my life, Andreas ♥

3. Vilken är din favorit rätt?
Har ingen favorit. Det finns så mycket gott. Jag älskar bland annat pasta. Även fondue är fortfarande väldigt gott!

4. Vilken är din favorit färg?
Det varierar lite. Lila, rosa och blått just nu.

5. Vart bor du nu?
Lägenhet i centrala Helsingborg.

6. Vad tycker du är det bästa som hänt?
Efter att ha flyttat till Skåne så är det bästa som hänt att jag träffade Sandra! Och självklart Andreas också! Dom är en (två) på miljonen!

7. Vad tycker du är det värsta som hänt?
Samma svar här; inget hemskt har hänt.

8. Vad vill du bli?
Eftersom jag pluggar till studie- och yrkesvägledare så är det det jag vill arbeta som i framtiden. Just nu känner jag mig ganska säker på att jag inte vill jobba på en skola. I alla fall inte högstadium. Jag har alltid gillat ”kontorsjobb” så jag tror detta kommer passa mig mycket bra.

9. Vilket godis tycker du bäst om?
Choklaaaad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar