tisdag 13 januari 2009

Vem är du?

Ps. Visst har jag blivit duktig på att uppdatera oftare? :) Hur ofta det blir beror ju självklart på hur mycket jag är i skolan och hur mycket plugg jag har. Just nu är det ganska lugnt, men snart börjar tentapluggandet igen. Målet är att jag ska uppdatera minst en gång om dagen!

Vilka är ni som läser min blogg förresten? Jag brukar ju ha uppemot 20 unika besökare dagligen. Dessutom så ökar det sakta men säkert. Kan det bero på att jag börjat skriva oftare? :)
Det vore i alla fall kul att få veta vilka ni är. Lämna gärna en kommentar någongång. Och ingen anonym då såklart! ;) Skriv gärna och berätta om du också har en blogg så lovar jag att jag ska titta in!

1 kommentar:

  1. Jag läser din blogg Anna, iaf när du inte skriver om mode och sånt skit =P

    SvaraRadera