tisdag 13 januari 2009

Drömma går ju alltid...

Ja nu verkar det som besöksräknarna fungerar. Bra!

Idag skulle ju jag och Andreas uträtta lite ärenden. Tyvärr har vi varit lata så det enda vi har gjort är handlat. Lite dåligt av oss. När jag är ledig vill jag passa på att få saker gjorda. Men samtidigt vill jag ju hinna vara ledig, slappa och ta det lugnt också. Jaja, vi får vara effektiva imorgon istället. Jag måste hinna träna och plugga också.

Åh va jag önskar att jag var rik! När jag klickar runt på olika sidor hittar jag alltid en massa fina kläder och saker som jag så gärna skulle vilja beställa hem. Det riktigt kliar i fingrarna! Jag hoppas jag får en bra lön när jag är klar med pluggandet så jag har råd att tillfredsställa mina behov! Haha :) Nej jag ska inte slösa pengar på onödigheter. Men hur kan man tycka att kläder och skor är onödigt? Kan man någonsin få nog av det?? Inte jag i alla fall! I vår nästa lägenhet/hus måste vi ha en stor klädkammare/walk-in closet! Ja det är ett måste! Jag längtar väldigt mycket!

Nu ska jag sörpla te och läsa Cosmo :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar