lördag 3 maj 2008

Lilla Lina

Jag är ledsen. Jag vill kunna ha katt! Men det går inte. Jag är för allergisk. Till hösten ska jag pröva om jag kan ha en Sibirisk katt. Det finns allergiker som klarar av den rasen. Så jag ska testa, och hoppas, hoppas att jag kan! Fast dom kostar typ 8000! Men är det den enda katten jag kan ha så får det fan vara värt dom pengarna! Jag vill ju så gärna ha en liten kissemiss!

Igår var jag hos Sandra. Dom har "lånat" en liten kattunge som helt sjukt söt! Men dom har som sagt bara lånat den. Dom ska göra sig av med den så fort som möjligt. Dom har redan en katt, Linus heter han, och Sandras pojkvän Kim vill inte ha en till. Så lilla Lina (som vi döpte kattungen till) måste bort. Om jag inte hade varit så allergisk hade jag tagit henne, utan tvekan! Hon är bland det sötaste jag har sett! Jag är förälskad! Jävla allergi! Jag känner av allergin bara av att vara hos Sandra och Kim under några timmar. Näsan blir täppt och jag blir snorig och nyser. Så nej, en "vanlig" katt är inte att tänka på. Men kanske, kanske en sibirisk. Vi får se. Wish me luck! :)

Tre bilder på Lina, inte så bra bilder, men man ser ju i alla fall att hon är söt! :)



Idag har jag och Andreas tvättat och städat nästan hela dagen. Så nu tycker jag att det ser rätt bra ut här. Vi är så duktiga. Åååh vad jag längtar tills vi är klara med hela lägenheten! Hoppas vi kan fixa klart sovrummet och köket väldigt snart! Det går så segt! Börjar bli otålig!

Ikväll ska jag och Andreas ut och äta på restaurang. Vi firade ju två år för typ en månad sen. Så Andreas vill bjuda ut mig. Visst är han söt? ;) Efter middagen ska vi till konserthuset och titta på ståuppkomikern Johan Glans! "World tour of Skåne". Ska bli superroligt! Har hört av folk som redan sett den att det ska vara jätteroligt! Längtar!

Nu sa jag hitta några kläder att ha på mig ikväll. Trevlig helg alla bloggers och bloggläsare! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar