måndag 25 februari 2008

Money money money

Måndag igen. Suck. Jag gillar inte måndagar. Särskilt inte när jag vet att jag har en jobbig arbetsvecka framför mig. Efter jag genomlidit denna hemska vecka har jag tre sköna veckor framför mig. Så jag ska kämpa mig igenom denna!

Helger däremot, dom gillar jag. I alla fall dom lediga helgerna. I helgen har jag bland annat varit i Malmö med mamma och tittat på "Cats". Ätit buffé på Tycho Brahe med Andreas, Sandra och Kim. Tittat på melodifestivalen och Råttatouille. Och tvättat.

Lönen kom idag! :) och dessutom en mycket bra lön! Behövdes verkligen! På torsdag slutar jag tidigt, så det blir nog en sväng på stan efter jobbet då. Skulle behöva (vilja ha) ett par nya jeans...

Nu ska jag koka en kopp te och bara slappa i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar